Skip to main content

Auteur Topic: Hoe kom ik in contact?!

J

Jenny,,

Hoe kom ik in contact?!
OP: 27-03-2008, 17:38
Hallo! ik zit met een probleem, op school is een jongen. Ik vind hem leuk. Alleen ik kan geen contact krijgen ! Ik durf zelf ook niet zoveel , bv naar een jongen die ik leuk vind toestappen ofzo, durf ik dus echt niet! maar hij kijkt wel naar mij (zo lijkt het anders of hij kijkt wel heel scheel:P) en ook 3x zat ik in de aula op een bankje achter hem. we zaten met onze ruggen tegen elkaar. hij trok zijn rug niet naar voren, dat vond ik al een beetje raar. Hij keek ook al 'verdacht' veel naar mijn richtig. en ik weet zijn kluisnummer en hoe hij waarschijnlijk heet. Remon. 50% kans dat het goed is:D
Maar, ik wil graag in contact komen! Alleen durf ik dus zeer weinig. iemand tips??

Groetjes mij.
  • IP logged

r

roosje

Re: Hoe kom ik in contact?!
#1: 27-03-2008, 17:41
je vrienden kenne zij hem??
wat ik me afvraag ken je hem??
en dn bedoel ik goe.
als je hem leukt vind  ::)
  • IP logged

J

Jenny,,

#2: 28-03-2008, 13:27
Nee ik ken hem dus  (nog) niet. maar toch weet k zeker dat ik hem leuk vind. een jongen bij mij uit de klas kent hem, mara hij hoeft dat dus absoluut niet te weten en een vriendin uit een andere klas.
  • IP logged

r

roosje

#3: 28-03-2008, 13:32
mss kun jij via haar(hem) ermee in contact kome  ;)
  • IP logged

E

Elize

#4: 28-03-2008, 14:48
Lang leve Hyves.
Als je hyves hebt, zoek hem op! Via die mensen die jij kent. Tegen woordig hebben zo veel mensen hyves, je kunt het altijd proberen.
Heb je nog geen hyves? Maak er dan eentje aan en ga opzoek naar hem!
Als dit niet werkt, laat maar even weten. Dan kunnen we misschien wat anders bedenken!

Liefs,
  • IP logged

r

roosje

#5: 28-03-2008, 14:50
jij houdt wel vn da hyves he ;)
in belgië hebbe we ook zoiets ma dan asl :P
maarja hyves heb ik ook :P
voor mn familie in nederland  ;D
  • IP logged

J

Jenny,,

#6: 28-03-2008, 15:57
Hyves heb ik al lang geprobeerd, via naam, en via die jongen en meisje, hij heeft geen hyves, als hij had hadden zij hem allang op hyves gehad. :(
  • IP logged

t

totalwar

#7: 28-03-2008, 17:32
Eum ik kan 1 ding neit volgen, hoe weet je dat je hem leuk vind als je hem nog niet kent of niet gesproken heb? Ga je dan vanuit het uiterlijk of ga je op de roddels af die je van andere mensen hoor?

Daarnaast weten je vriendinnen het al dat je hem leuk vind?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

roosje

#8: 28-03-2008, 18:20
dat eerste vroeg ik me eig ook al af  ::)
  • IP logged

J

Jenny,,

#9: 29-03-2008, 12:17
Nee, alleen een 'Vriend'  en een vriendin uit een andere klas. en een vriendin die niet op school zitten. Ik weet niet hoe ik het weet. 'T zal wel iets van liefde op het eerste gezicht zijn ofzo. van mijn kant dan, want ik weet (nog) niet of hij mij leuk vindt.
  • IP logged

E

Elize

#10: 30-03-2008, 07:23
Hm.. jammer dat hyves niet werkt..
En ja hyves is altijd handig om mensen op te vinden;) Net als myspace of facebook, maar ik denk niet dat veel mensen in Nederland dat hebben.. dus vandaar..
Misschien zou je hem toch eens proberen te moeten aanspreken?
Verzamel al je moed bij elkaar en zeg een keertje gewoon alleen 'hoi' als je langs hem loopt in school... misschien zegt hij dan de volgende keer wel weer wat tegen jou, en zo bouw je het langzaam op!
  • IP logged

J

Jenny,,

#11: 30-03-2008, 17:58
Ik ga het proberen :D
  • IP logged

n

nickozzz

#12: 30-03-2008, 18:05
je moet idd gewoon een rede zoeken waardoor hij wel wat tegen je moet zeggen...
maar!!!!!!! zet hem niet onder druk mocht je mijn raad opvolgen
  • IP logged

E

Elize

#13: 31-03-2008, 04:27
Succes.. en inderdaad, zet hem niet onder druk.. in het begin is een 'hoi'  of 'hallo' al vaak genoeg;) dan merk je van zelf of hij jou volgende keer gedag zegt!:)
  • IP logged

J

Jenny,,

#14: 31-03-2008, 14:52
Oke, :D Bedankt allemaal ;D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal