Skip to main content

Auteur Topic: eerste kus?

i

inx

eerste kus?
OP: 19-03-2008, 11:53
Hallo, ik ben verliefd op iemand, ik weet niet hij op mij, maar als het er toch van komt, van die eerste kus, hoe bereid je je er dan het best op voor?
ps ik heb nog nooit gekust, die jongen wel
wat moet je precies doen dan? hou houdt je hem dan vast enzo of hoe moet ik het zeggen??  ??? :-\
sorry voor de domme vraag
  • IP logged

r

roosje

Re: eerste kus?
#1: 19-03-2008, 13:08
het is geen domme vraag ;)
die jongen heeft gekust dus ist al wat makkelijker ;)
dn kn hij "leiden"
voor de rest gaat het vnzelf  ;D
  • IP logged

m

magiclover

#2: 19-03-2008, 13:29
kijk ook eens in de andere topic  daar staat heel veel informatie
  • IP logged

t

totalwar

#3: 19-03-2008, 22:07
het is geen domme vraag ;)
die jongen heeft gekust dus ist al wat makkelijker ;)
dn kn hij "leiden"
voor de rest gaat het vnzelf  ;D

Laat je ook niet te veel leiden door hem. Het kan namelijk ook zo zijn dat hij totaal niet een lekkere manier van kussen heeft, maar hij zichzelf het zo geleerd heeft. Probeer gewoon een beetje uit, het komt vanzelf. Ik heb nog nooit gezoent en toch was het eerste meisje best onder de indruk over hoe ik zoende.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

roosje

#4: 20-03-2008, 15:28
ja ds ook wel waar ::)
  • IP logged

i

inx

#5: 21-03-2008, 13:50
Morgen is er een grote fuif, dus ik zal hem daar zien. Maar hoe moet je hem dan vasthouden, aan z'n heupen, z'n schouders, niet,...? Of moet je dat allemaal vanzelf laten gaan?  :P
  • IP logged

r

roosje

#6: 21-03-2008, 14:03
kzou je gwn late gaan.
  • IP logged

r

riwi

#7: 22-03-2008, 17:31
het handigste kan zijn met je armen om zijn  nek
maa r met je armen om zjn heupen kan ook heel goed
offe je handen op zijn schouders
maarrr.. alst gebeurt neem het vant moment en geniet er van die kleine detailss komen dan vanself wel goed joh (K)

byebye kisses riwi
  • IP logged

i

inx

#8: 23-03-2008, 15:03
Ja, het is niet gebeurd hoor :(, maar moest het toch gebeuren, dan zou het toch al helpen  ;)
En zijn er geen jongens die me kunnen helpen, die begrijpen me mss beter?
  • IP logged

r

roosje

#9: 23-03-2008, 15:20
wat is de reden dat het nie gebeurt is??
  • IP logged

i

inx

#10: 23-03-2008, 15:23
ik weet het niet, hij kwam soms wel 'ns en gaf me 3 kussen, maar ik weet niet goed wat hij wil...en ik durf het niet vragen, of hoe zou ik het kunnen vragen dat hij niet boos is? of wat doe ik het best? ik ben momenteel op msn aan het chatten met hem, hij moet even weg maar komt direct terug, dus mss kan ik het direct vragen, dan zeg ik wat hij zei en kan je me verderhelpen en mss begrijpen jullie wat hij wil dan ;)
  • IP logged

r

roosje

#11: 23-03-2008, 15:25
mss kun je vrage of hij ooit al eens heeft gedacht dn vrdr te gaan dan gwn een kus op de wang.
ik bedoel dus een kus op de mond of mss ng meer .
  • IP logged

i

inx

#12: 23-03-2008, 16:58
hij is net weg
ik heb het hem gevraagd, maar hij ontweek m'n vraag 'n beetje.. hij begon over iets anders, en ik durfde niet aandringen :s
maar ik heb hem een mail gezonden, en toen zei hij dat hij terug ging zenden, maar er was een foutje gebeurd, en hij zond een lege mail. het was nt z'n bedoeling, maar ik vroeg hem van 'wil je nog keer die mail zenden? of typ hem vlug even opnieuw', maar hij wilde niet, ik vind het raar, toen zei ek 'was het zó negatief misschien?', en hij zei: 'neenee het was niet negatief hoor' , maar om een onbekende redenen wil hij dus niet terugzenden, hoe kan ek dan toch weten wat hij wil? maar hij kijkt overal naar mij als ik op school ben, en nu ben ik een beetje in de war.. :-[ hmm ja..
  • IP logged

r

roosje

#13: 23-03-2008, 19:18
ik denk dat hij ook niet durft ;)
  • IP logged

i

inx

#14: 23-03-2008, 19:56
hallo, ik eb net gezegd tegen hem: weetje eigenlijk waarom ik je een week genegeerd eb? dat is een kenmerk van verliefdheid dat als ik je een week negeer, je komt bedelen om aandacht, en daarop zei hij:  :P aaaaa daarom
wat moet ik daar van denken? :s
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal