Tja het is jammer als ze geen maagd meer is, omdat ik dan toch een beetje in me gedachte zit dat ik niet de eerste zal zijn en het daardoor toch wat minder speciaal is. Daarnaast ligt het natuurlijk wel aan hoeveel jongens ze gehad heeft
Maar dat is vanuitgaand dat ik zelf nog een maagd zou zijn, als ik dan geen maagd zou zijn, zou ik het ook minder erg vinden, omdat je beide verloren heb en het nu toch goed probeer te maken en het met een geliefde altijd bijzonder is, of hij/zij nu wel of niet een maagd is.
Als zij nog een maagd is en ik niet meer, voel ik me wel vereerd om de eerste te zijn, maar zou ik het een beetje jammer vinden dat zij niet mijn eerste is, omdat ze dat dan wel verdient. Maar helaas zou ik dat niet kunnen geven.
Maar hoe et ook is, het zal altijd bijzonder zijn en ik zal altijd me best proberen te doen.
Groetjes,
Steffen
P.S.
ervaring heeft er trouwens voor mij neit veel mee te maken. Ik leer snel en ik weet al veel zonder dat ik dingen in de praktijk uitgevoerd heb. En hoe ervaren je ook ben, soms doet de andere het toch fijner, ookal heb je het vaker gedaan