Skip to main content

Auteur Topic: n jongen versieren

i

inx

n jongen versieren
OP: 16-02-2008, 20:05
hééj!
'k heb n vraagje. Hebben jullie tips om een jongen te versieren? Ik bedoel, wat kan je het beste doen op een fuif ofzo.. maar ik ken hem al goed, maar ik weet niet goed hoe ik me dan moet gedragen, en of ik hem moet vragen om te slowen of niet. Ik probeer mezelf te blijven, maar heb toch tips nodig. moet ek zelf op hem afstappen? maar hij weet dat ik hem graag zie, alleen antwoord hij er niet zo op. Hij zit wel altijd te kijken als hij me ziet. Tips?
Ciaoo x
  • IP logged

t

totalwar

Re: n jongen versieren
#1: 17-02-2008, 10:29
Tja als hij niet naar jou toe stapt, dan is het slim om naar hem toe te stappen. Dat laat ook een beetje zien dat je wel af en toe een gokje durf te wagen.

Tja ik weet niet hoe goede vriend hij is, maar vroeger hebben zat meisjes mij gevraagt om te dansen (al was het alleen als gewone vriendinnen), dus dat kan je altijd.

Hoe je met hem moet praten weet ik niet precies, want ik weet niet van wat voor soort flirten hij houdt. Of hij houdt van geintjes, maak dan af en toe een geintje (niet te vaak, want dat wordt irritant). Houdt hij van gewoon praten, probeer het dan op normale onderwerpen te houden. Eventueel kan je ook vragen wat hij in het weekend gaat doen en dan vragen of hij iets met jou wilt gaan doen (bios, of gewoon winkelen enz).

Verder zou ik even niks weten :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shortyy

#2: 14-06-2008, 13:38
dit is niet gegarandeert maar toch;

1. kijk naar hem en kijk terug
2. kijk 10/15 sec later terug naar hem als hij blijft kijken naar je gezicht of je kleding wil hij meer !
3. loop naar hem toe maar blijf op de helft staan
4. kijk in je tasje ofso, zodat hij zich gaat afvragen waar he blijft
5. loop naar hem toe en zeg dan 'hai' of 'hoi' of maakt niet uit groet hem gewoon.
6. vraag of hij het naar zijn zin heeft
7. dan geeft hij antwoord
8. hij vraagt terug
9. je zegt dan ik heb alleen nog niet gedanst met de mooiste jongen van de fuif

EN DAN DE MAGISCHE 10 !

10. Zeg , wil je dansen !

EN dan dans je met hem , en dan ga je naar je vriendinnen praat een beetje en kijk af en toe naar die jongen als hij naar je terugkijkt en lacht heb je BINGO !!

• IP logged

r

riwi

#3: 15-06-2008, 18:29
tkan werken maar wel aleen op een schoolfeestof iets als dat... maar dat was dan ook bedoeling las ik ..
  • IP logged

n

nickozzz

#4: 15-06-2008, 20:15
gewoon dronken voeren.
  • IP logged

r

roosje

#5: 16-06-2008, 16:04
Dan is hij op je omda hij dronken is .
en dat is meestal maar voor korte duur .
  • IP logged

n

nickozzz

#6: 16-06-2008, 18:19
ja dus..
heb je toch je moment van glorie gehad..
en alsof relaties op zo'n leeftijd lang standhouden
  • IP logged

r

roosje

#7: 16-06-2008, 18:21
mss geldt dat voor jou.
Maar dn ng .
Khb liever dat een jongen valt op mij voor wi ik bn.
En ni door drank ...
  • IP logged

n

nickozzz

#8: 16-06-2008, 18:21
voor mij geld: ik probeer het niet want het word toch niks
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal