Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: populair

c

cynthia_debeste

populair
OP: 08-02-2008, 13:49
Heey mensies,

ik ben benieuwd of jullie popu zijn!
Zelf zit ik een beetje tussen in. ik ben met heel veel te vriend, waar ik zo naar toe kan lopen om te kletsen, maar ook weer niet dat ik met iedereen mega kan opschieten en dat ik echt pupu ben ofsoow!
en jullie??

Groetiees!!!
  • IP logged

f

fishguy

Re: populair
#1: 08-02-2008, 14:55
ik stem op anders, ik ben populair bij me echte vrienden enzo, nja populair gewoon normaal.
verder ben ik waarschijnlijk t meest gehate persoon van de school:P
  • IP logged

t

totalwar

#2: 08-02-2008, 15:00
Tja ik ben gewoon ik en of ik nu wel of niet populair ben, dat maakt me toch niks uit. Daarnaast denk ik niet echt dat ik populair ben. Zoveel mensen vinden mij niet leuk en zoveel echte vrienden/vriendinnen heb ik niet. Maar dat hoef ik ook niet, omdat degene die ik wel heb, het waard zijn om daar de vriendschap in te steken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

#3: 08-02-2008, 15:04
precies das toch t belangrijkste, dat je echte vrienden je aardig vinden.
er zitten op mijn school 750 leerlingen.
ik ken er miss 15 die me aardig vinden.
ik heb 7 echte vrienden en 8 mensen die me gewoon aardig vinden, de rest kent me niet of haat me.
maar zolang me echte vrienden me aardig vinden hoor je me niet klagen
  • IP logged

r

roosje

#4: 08-02-2008, 16:28
ik bn nie echt populair maar kheb veel vriendinne en vrienden dus.
kzit er tussenin  ;D
  • IP logged

t

totalwar

#5: 08-02-2008, 17:18
Zo hoog kom ik nog geeneens :P Ik heb me klasgenoten/collegas. Verder heb ik ongeveer 1 vriend en 2 a 3 goede vriendinnen en 1 hartenveroveraar :P

Dus zo lang is die lijst niet.

Naja ok en ongeveer 35 meisjes waar ik stapel op ben/ben geweest :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

r

roosje

#6: 08-02-2008, 17:19
hihi.
nee ken veel mense in onze school.
dus  ;D
  • IP logged

t

totalwar

#7: 08-02-2008, 17:24
mensen kennen is niet zo'n probleem. Ik ken ook zat mensen en met de meeste kan ik goed opschieten. Ook omdat ik goed met de leraren op kan schieten en af en toe de school help, is dat contact aardig goed.

Maar dit telt nog niet echt als vrienden of populair zijn :P vind ik :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

roosje

#8: 08-02-2008, 17:26
ja maar met kenne bedoel ik ook vriende he  ;D
als gwn kenne heb ik er ook wel.
dat zn dan meestal oude vriende waar ik nie goed mee kan opschiete :P
  • IP logged

B

Black-Devil

#9: 08-02-2008, 17:32
Ik weet niet echt of ik populair ben op school of niet, heb ook genoeg vrienden waar ik vaak mee omga :P Mijn mentor zei laatst dit: ,,Lajos je hangt zowat de clown uit van de school'' xD
  • IP logged

t

totalwar

#10: 08-02-2008, 17:35
Tja je gaat om met wie je zelf om wilt gaan :P Naja in mijn geval ga ik om met de personen die mij uitkiezen :P En dan zien dat ze blijven, zolang ze tegen mijn grappen en reacties kunnen (of plaagjes als het om meisjes gaat :P)

Als ik de personen uit kon kiezen waarmee ik om ging, tja dan was ik elke dag heel vrolijk in de trein :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

E

Elize

#11: 08-02-2008, 18:24
Op de school waar ik nu op zit ben ik redelijk populair in de zin dat iedereen mij kent, tegen me praat en met me omgaat. Dat is opzich ook niet moeilijk omdat mij school kleiner is dan de meeste scholen. Wel noem ik zelf mensen niet snel mijn vrienden. Er zijn mensen met wie ik gewoon om ga tijdens en na school uren, maar mensen die ik echte vrienden noem, dat zijn er 4.

De middelbare school waar ik opzat, daar was ik echt gewoon de middemoot. Niet alleen, niet met iedereen. Ik vind het prima, zou niet de heletijd door iedereen in de gaten gehouden willen worden als het mn vrienden toch niet zijn!

Het is naar mijn mening beter om een aantal echte vrienden te hebben dan een hele groep mensen om je heen die als het er op aankomt een voor een weg lopen.
  • IP logged

t

totalwar

#12: 08-02-2008, 18:27
Tja sommige zijn goede vrienden en helpen je door dik en dun, andere zijn gewone vrienden en lopen weg. Die types blijven altijd bestaan, daar is weinig aan te doen :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

E

Elize

#13: 08-02-2008, 23:34
Precies, dus met 1 echte vriend moet je gelukkiger zijn dan met 5 'gewone' vrienden!
  • IP logged

f

fph

#14: 09-02-2008, 10:33
tussen in maar iedereen in school kent mij wel
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal