Skip to main content

Auteur Topic: ik wil niet meer! :'(

c

cynthia_debeste

ik wil niet meer! :'(
OP: 08-02-2008, 13:42
Ik heb nu al bijna een jaar met een jongen maar wil het uitmaken. Ik durf het niet tegen hem te zegen! Ik ben bang dat hij boos op me wordt. ik wil hem gewoon wel te vriend houden maar dat zal niet zo zijn als hij boos op me is. ook wil hij telkens zoenen, maar ik wil het niet, ik probeer hem eigenlijk een beetje te ontlopen, hij doet zo klef! wie weet er wat op?
  • IP logged

f

fishguy

Re: ik wil niet meer! :'(
#1: 08-02-2008, 14:55
uitmaken
  • IP logged

t

totalwar

#2: 08-02-2008, 14:59
Tja je zal het hem dan echt een keer duidelijk moeten maken dat je dat niet wil. Want of je doet het niet duidelijk genoeg, of het is gewoon een eikel en hij geeft niet om wat jij vind.

Dus probeer het op te lossen en anders moet je het echt uitmaken. Het is lullig voor hem, maar het is nog lulliger om bij hem te blijven, terwijl je niet op hem bent.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

Dom blondje

#3: 10-02-2008, 18:51
Ik zou het gewoon uitmaken want jij bent gewoon niet verliefd op hem, trouwens hoe langer je wacht hoe lulliger het vaak is
Als die zo klef is weet ik niet of die het echt fijn vindt om nog vrienden te blijven maar dat zioe je dan wel weer
  • IP logged

c

cynthia_debeste

#4: 14-02-2008, 15:11
Ok bedankt  :P, ik zie hem maandag en dan ga ik het uitmaken ;)
  • IP logged

f

fishguy

#5: 14-02-2008, 15:16
goedzo en je moet gewon direct zijn. meeste jongens kunnen dat wel hebben
  • IP logged

t

totalwar

#6: 14-02-2008, 16:50
Mooi dat je wat duidelijkheid kiest ;) Ben blij dat je je gedachten op een rijtje zet, er komt vast een betere jonge die je meer verdient.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

h

hollandgirl168

#7: 10-04-2008, 09:42
zeg gwn wat er aan de hand is
het is de best wat je moet doen
secces  :)
xxx-denisa :-*
  • IP logged

m

miss-girl23

#8: 16-05-2008, 19:59
zeg dat je het uit wil makken maar dat je nog wel vrienden wilt zijn ( als yhij dat geminste wil!!!)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal