Skip to main content

Auteur Topic: jongensgek

f

farz765

jongensgek
OP: 05-02-2008, 07:07
hoi ik ben elf en ben in heel me leven al zeker 100 keer verliefd geweest en nu ben ik op een jongen en ik weet bijna zeker dat hij mij ook leuk vindt maar voel me schuldig want ik ben op hem en nog een paar jongens wat nou als hij de ware is dan heb ik alles verpest :( :( :( :(iemand tips
  • IP logged

m

magiclover

Re: jongensgek
#1: 05-02-2008, 11:17
je kunt maar echt verlieft op 1 jonge zijn niet op meerdere tegelijk. probeer uit te zoeken hoe leuk je hem vind als je hem echt heelheel erg leuk vind dan kun je het proberen. en je weet nooit zeker of het wel de ware is
  • IP logged

x

x_ALumni

#2: 06-02-2008, 18:59
ik bedoel je bent nog maar 11 he, je hebt nog superveel keuze. geniet er maar van.
bij mij gaat t allemaal nie zo makkelijk.
  • IP logged

r

roosje

#3: 06-02-2008, 19:02
ja dat is waar je bent ng maar 11 he.
je hebt ng veel tijd  ;)
  • IP logged

R

Risje

#4: 11-02-2008, 17:53
hoi,

volgens mij lijk je echt op mij want ik vind ook meerdere jongen leuk maar ik ben niet op hen verlieft ze zijn gewoon leuk
  • IP logged

t

totalwar

#5: 11-02-2008, 19:36
Meerdere jongens of meisjes leuk vinden is toch niks mis mee? Ik vind ook meerdere meisjes leuk en sommige zijn leuk genoeg om verkering mee te hebben. Dat betekend nog niet dat je gelijk je vriendin of vriend verlaat, alleen maar omdat je vind dat iemandanders ook leuk is.

Ik ben heel trouw aan me vriendin en als ik iets uitspook is zij de eerste die het weet. En ze weet ook dat ik naar andere meisjes kijk.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

#6: 11-02-2008, 20:07
je heb trouwens wel mannen die zeggen dat ze niet naar andere vrouwen kijken..
maar ik denk dus dat dat complete onzin is.
als er een bloedmooie vrouw voorbij loopt kijkt elke man getrouwt of niet
  • IP logged

t

totalwar

#7: 12-02-2008, 18:36
Nee zulke types zijn er wel, net als er type meisjes zijn die niet naar andere jongens kijken. Dat er daar weinig van zijn, daar ben ik het met je eens.

Maar ik geef eerlijk toe wat ik doe :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

#8: 12-02-2008, 19:19
ik ook, toen ik een vriendin had(grootste fout in me leven, en dat zijn er veel) keek ik meer naar andere meisjes dan ooit.
dus toen heb ik t uitgemaakt:P omdat ik t leuker vind om gewoon vrij te zijn
  • IP logged

m

missJ.

#9: 19-03-2008, 16:10
Ik ben ook veel liever vrijgezell!!
Dan kun je gewoon kijken naar wie je wilt
beetje flirten hier en daar :P
  • IP logged

n

nickozzz

#10: 19-03-2008, 16:59
precies...
godzijdank zijn er mensen die zo denken als ik
  • IP logged

E

Elize

#11: 20-03-2008, 02:59
Je bent nog jong, probeer uit te vinden wat je wilt. Het is niet erg om meerdere mensen op de zelfde tijd leuk te vinden, maar blijf wel eerlijk tegen je zelf, dat is het belangrijkste.

En ja.. als je jong bent zijn er veel mensen die zich nog niet willen 'binden' en gewoon lekker vrijgezel willen zijn.. Is ook prima toch.. ieder zn ding!
  • IP logged

t

totalwar

#12: 20-03-2008, 18:08
Ik ben ook veel liever vrijgezell!!
Dan kun je gewoon kijken naar wie je wilt
beetje flirten hier en daar :P

Kan dat niet meer dan als je een vriendin heb? Vreemd dat meeste mensen dat dan nog wel doen :P En dan ben ik een beetje verkeerd bezig :P hahahaha

Maarja flirten is niet erg, zolang je maar niet te ver gaat. Ik vind een vriendin hebben wel een voordeel omdat je dan wel iemand heb waaraan je je hecht en dingen zoals zoenen meer waarde hebben dan als je gewoon zomaar een meisje zoent.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

n

nickozzz

#13: 20-03-2008, 21:40
maar het is leuker om 5 meisjes op 1 avond te zoenen dan als maar t zelfde meisje te zoenen
  • IP logged

t

totalwar

#14: 20-03-2008, 23:07
Tja ben ik het toch niet mee eens :P Denk dat jou mening daarop anders is :P maar al zou ik 100 meisjes zoenen dan zou het nog niet evenveel waard zijn als 1 of 2 of meer zoenen van mijn vriendin. Omdat ik van haar hou maakt het het zoenen wat bijzonderer.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal