Skip to main content

Auteur Topic: Leeftijdsverschil

E

Elize

Leeftijdsverschil
OP: 03-02-2008, 05:48
Of ik nou echt verliefd ben, kan ik niet zeggen. Maar erg leuk, en steeds leuker, vind ik deze jongen wel. Nu is er alleen iets dat in de weg staat, leeftijd.
Nu heb ik zelf altijd gedacht; "Age aint nothing more than a number" maar nu op dit moment begin ik me te realizeren dat het misschien wel meer kan zijn.
Ik ben bijna 18, deze jongen is 28. Naast het enorme leeftijdsverschil komt zijn 3 jarige dochtertje er ook nog bij kijken. Zij is echt een schatje, en komt uit een vorige relatie van hem.
Een relatie zit er dus hoogst waarschijnlijk niet in, maar gevoelens heb ik niet in de hand. Wat kan ik doen?
  • IP logged

r

roosje

Re: Leeftijdsverschil
#1: 03-02-2008, 08:26
als je zeker weet .
dat een relatie onmogelijk is.
zul je het moeten accepteren.
en hem proberen te vergete.
  • IP logged

t

totalwar

#2: 04-02-2008, 19:12
maar als ik et zo lees, kan je hem niet zo snel vergeten.

Kijk zolang je een tiener ben zit leeftijd niet mee. Veel mensen kijken er snel verkeerd naar. Maar je bent op een leeftijd waarvan ze niet echt meer iets over je kunnen zeggen en als hij jou ook leuk vind, kan je het altijd proberen. Alleen dan zou ik het toch eerst meer op daten en omgaan houden dan gelijk verkering, want ik heb wat ervaring met een kind in een relatie en dat kan grote problemen worden als het misgaat tussen jullie en zij is aardig aan je gehecht geraakt. Vooral omdat ze jong is is het lastig.

Dus heb het met hem er eens over dat je hem beter wil leren kennen.

Om even een voorbeeld te geven. Mijn oom had verkering met een 18 jarige. Ze waren dolgelukkig samen en hij had ook dochters vanuit vorige relaties. Helaas is hij overleden door alcohol vergiftiging, maar anders zouden ze nog samen zijn. Hij was trouwens rond de 35 als je dat nog wilde weten (toen hij met haar verkering nam).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

Dom blondje

#3: 01-03-2008, 18:48
Het leeftijdsverschil is geen probleem als je maar van die gene houdt, maar een kind er ff bij is toch wel heel anders iets wat je waarschijnlijk niet gewend bent
  • IP logged

f

fishguy

#4: 01-03-2008, 23:02
is 6 jaar verschil raar.
en t meisje is ouder?
  • IP logged

E

Elize

#5: 03-03-2008, 01:39
Meisje ouder maakt niet uit. De zes jaar ligt er compleet aan hoe jullie beide zijn en hoe jullie er bijde tegen aan kijken.
  • IP logged

f

fishguy

#6: 03-03-2008, 14:03
ik kijk er niet naar, t was een scharrelxD
  • IP logged

D

Dom blondje

#7: 03-03-2008, 16:33
Meestal zijn de jongens ouder  :P
Geen flauw idee wrm
  • IP logged

f

fishguy

#8: 03-03-2008, 17:46
omdat vrouwen veel verder zijn geestelijk en een jongere jongen dus wat achterloopt
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal