Skip to main content

Auteur Topic: Jongens ;l

M

MadelonX

Jongens ;l
OP: 18-01-2008, 21:23
Heee,

Ik was 5 maanden geleden verliefd geworden op een jongen uit mijn klas.
Ik had dat aan een vriendin verteld en zei heeft het weer doorverteld.
Nou opzich vond ik dat niet zo'n probleem.
Want nou wist die jongen het ook, en dacht ik datik dan misschien wel te horen kreeg wat hij van mij vond enzo.
Nou telkens als je dat aan hem vroeg kreeg je of geen antwoord of hij zei dat hij je dat niet ging vertellen.
Heel veel zeide tegen mij ook zijn vrienden van dat hij wel op mij was.
Oké ik heb er lang mee gewacht enzo, en dat was dom van mij.
Want (ongeveer) 5 maanden later, waren die jongens express over die volgende dag aan het praten.
Want het was donderdag, en die vrijdag avond zoude ze naar een discotheek gaan.
En die jongen waar ik was; Ja, moet jij niet mee Bart er komen kei leuke meiden. En toen Bart zo jij moet dan ook mee dan zoeken we der ook een voor jou enzo.
En dat ze wisten dat ik alles hoorde en ze zeide het express om mij jaloers te maken!
Toen die vrijdagavond, kreegik een smsje daar stond in:
Hee het is hier kei leuk en er zijn veel leuke meiden! groetjes bart en koen ( koen is de jongen waar ik op was ) ikdacht echt zo van waarom moeten die dat nou perse zeggen wat heb ik er aan om te weten dat er zo'n leuke meiden zijn, toen even later kreeg ik een smsje via bart's mobiel ; Hee het is hier kei leuk, veel meiden echt kei leuk. X Koen  ik dacht echt zo van waar slaat dat op enzo.

Nou toen zeide ze dus allemaal dat hij een vriendin had enzo.
Die vriend van Koen, Bram zei zo tegen mij ja dat zeggen ze alleen maar om jou jaloers te maken en dat jij dan niet meer op Koen bent enzo.
Ik dacht echt zo van; dan kun je ook wel recht in mijn gezicht zeggen dat je niet op mij bent of je niet te zeggen dat je het met iemand anders hebt!
Toen had ik Koen op msn en toen zei ik dat ik had gehoord dat ze zeide dat hij een vriendin had om mij jaloers te maken en toen zei Koen dat ze dat alleen zeide om Lara ( meisje uit mijn klas ) omdat zei zo klef enzo bezig was tegen Koen, dat was ook waar.

Maar nu ben ik denk ik nog steeds op hem, maar ik weet het niet zeker.
Nu zit hij dicht bij mij in de klas; rij naast mij.
En we praten opzich best veel en dat is dan ook kei gezellig enzo, en we lachen best veel en kijken elkaar regelmatig aan in de klas enzo. Dat was btw voor dat die vrienden allemaal begonnen over dat hij een vriendin had ook. we keken elkaar toen ook al regelmatig aan in de klas.

Nu weet ik echt niet wat hij wilt zeggen; Vind hij mij alleen aardig, of niet.

Misschien dat jongens; het weten (a)

Groetjes Madelon
  • IP logged

M

MadelonX

Re:Jongens ;l
#1: 18-01-2008, 21:29
Sorry het is een lang verhaal ::)
  • IP logged

N

Nickozzz

#2: 18-01-2008, 21:58
ik kan uit alleen maar kijken naar niet echt opmaken of hij je wel echt leuk vind.
dan moet je toch echt wat dieper gaan graven, alleen kijken naar zegt niks
  • IP logged

r

roosje

#3: 19-01-2008, 08:35
kvind het nogal een raar verhaal  ???
maar of hij je leuk vindt.
da zou ik nu nie echt kunne zegge
srry
  • IP logged

t

totalwar

#4: 19-01-2008, 13:15
Mmmm in het begin van het verhaal zou ik denken. alsof hij je weg wil jagen en niet echt durft te zeggen dat hij je niet leuk vind. Daarnaast vraag ik me af of hij wel die smsjes gestuurd heeft en niet zijn vrienden om jou te plagen.

Maar je moet het hem gewoon eens vragen, je heb het wel gedaan, maar je laat hem te makkelijk eroverheen lopen, probeer vragen te verzinnen, waardoor hij uiteindelijk wel antwoord moet geven. Dit kan ook wel makkelijk via msn.

Maar het is soms leuk om "hard to get" te spelen, maar het begint voor jou aardig irritant te worden volgens mij. Ookal vind je hem leuk, als hij geen duidelijk antwoord wil geven, dan kan je het beter op een nee houden, maarja dat is mijn mening.

Hij laat namelijk niet echt zien wat hij nou precies wil. (hoewel zijn vrienden en misschien ook hij, wel lijken te genieten van de aandacht en plagerij, dus hopelijk is het niet alleen dat)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

#5: 19-01-2008, 13:16
ongelooflijk dat je dat er uit heb kunnen halen
  • IP logged

t

totalwar