Skip to main content

Auteur Topic: Wat wil dat joch?

L

Lotte_

Wat wil dat joch?
OP: 17-01-2008, 15:16
maandag negeerde hij me, dinsdag iets minder, en toen in de iedereen komst op woensdag keek ie mij 'n paar keer aan en staarde echt voor zich uit alsof ie heel diep zat na te denken, na de iedereenkomst ging ik lezen op de Repro en toen (hij komt NOOIT daar op dat tijdstip) kwam ie daar en hij kwam steeds dichterbij en ik negeerde hem gwn, ik wist wel dat ie er was :') en op 'n gegeven moment hangt hij over de tafel heen waar ik zit naar iemands laptop te kijken, niet dat ie toegaf dat ie mij zag ofz. Vanochtend kwam ie ook best dichtbij en toen had ik daarstraks taal met hem. en toen keek ie zo 'n paar keer nja hele voorzichtig enz. En toen op het einde liep ik langs hem en riep ie heel hard 'LOTTE' ik zei gwn 'Matthijs' vraagt ie wrm ik tegen hem praat :') zeg ik dat hij begon, neemt ie 'n vechthouding aan, ik ook en we beginnen te 'vechten' :') nja, hij had me best wel geslagen bij m'n oog :') maar dat deed niet echt zeer, en daarna kwam ie nog even sorry zeggen voor als hij me zeer had gedaan :') daarna was ie weg.

(Ik had voor de vakantie wel 'n beetje contact met hem, eerst nooit toen 2 dagen wel 'n beetje voor ons doen, en daarna keek ie alleen nog maar en zei ie heel erg soms iets.)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-01-2008, 15:17 door Lotte_ »

f

fph

Re:Wat wil dat joch?
#1: 17-01-2008, 20:17
tsja het zou kunne dat hij op je verliefd is eene keer negeert ie jouw en de andere keer is ie gewoon aardig dan denk ik dat ie op je verlieft is

ps: dat denk ik tenminste het hoeft niet waar te zijn hoor
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-01-2008, 20:17 door fph »

N

Nickozzz

#2: 17-01-2008, 20:23
het kan ook zijn dat hij je niet mag
  • IP logged

L

Lotte_

#3: 18-01-2008, 15:16
Als hij me niet zou mogen.. zou ie me dan niet gewoon altijd negeren?
  • IP logged

t

totalwar

#4: 18-01-2008, 16:41
Iemand altijd negeren is niet altijd mogelijk en ook niet altijd fijn, daarnaast kan hij je best leuk vinden of gewoon vrienden met je zijn.

Maar wat vind je van hem, want als ik het zo hoor hou je zelf ook aardig in de gaten wat hij allemaal uitspookt en niet alleen wat opvalt dat hij doet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lotte_

#5: 18-01-2008, 18:36
Ik vind hem wel aardig :') maar ik obseveer graag en let altijd heel erg veel op mensen, gewoon automatisch. Daarom weet ik ook veel dingen uit m'n omgeving zonder roddels te horen.
  • IP logged

t

totalwar

#6: 19-01-2008, 13:21
Maar je let toevallig niet wat meer op hem dan je op andere dingen let? Zoals je kijkt niet of hij ergens is waar je hem verwacht, ookal ben je er niet gekomen voor hem, of dat hij er wel is enzovoorts?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

L

Lotte_

#7: 19-01-2008, 17:56
*denkt na* eigenlijk, heb je best wel gelijk :')
  • IP logged

t

totalwar

#8: 19-01-2008, 18:31
je heb geluk, dat heb ik niet zo vaak hoor :P

Maar ben je zelf niet daardoor een beetje interesse voor hem aan het maken. Hij doet misschien een beetje vaag, maar misschien weet hij ook wel neit hoe hij met die gevoelens om moet gaan.

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij je gewoon leuk en aardig vind en neit echt een relatie wilt, maar daar kan je dan tenminste achterkomen door jezelf ook minder te verbergen. Want dat lijk je nu een beetje te doen. Je lijkt een beetje op afstand toe te kijken en proberen die afstand te bewaren, terwijl het steeds meer lijkt dat je eigenlijk dichtbij hem wilt zijn in plaats van op afstand.

Het is zomaar een gedachte van mij :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lotte_

#9: 20-01-2008, 08:36
Je leest mijn gedachten o_o Meestal blijf ik heel erg op afstand van mensen, ik vind ze eng. Elke avond denk ik weer, ik wil M NIET tegen komen. Als ik hem de volgende dag even zie dan keert mijn maag om maar daarna wil ik hem ook weer zien :')
  • IP logged

t

totalwar

#10: 20-01-2008, 12:43
Het viel me gewoon een beetje op dat je zo doe :P

Maar waarom vind je het dan precies eng om die mensen tegen te komen, of komt dat meer omdat je niet weet hoe je je moet gedragen als je in de buurt van die personen ben en daardoor ze liever ontloop?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lotte_

#11: 20-01-2008, 16:01
Nee, dat niet, Ik weet niet, ik ben 'n tijdje gepest en 'n best gevoelig typ. Ik krijg vaak nog wel dingen naar mijn hoofd geslingerd. Ik schijn onzekerheid en onweerbaarheid uit te stralen. Dus ik ontloop liever mensen. Maarja, bij mensen die ik ken kan ik wel erg mezelf zijn. Nja, ik weet niet niet helemaal wat 'mezelf' is.
  • IP logged

t

totalwar

#12: 20-01-2008, 18:27
Jezelf zijn is gewoon denken wat je denk en handelen hoe je normaalgesproken ook doe. Daarnaast kan pesten veel kapot maken, maar je moet jezelf er nooit door laten wegjagen, dat is het het niet waard.

Maar wat vind je zelf van die jonge, is hij iemand is die je ken en wel vertrouw, of hou je hem toch liever op afstand? Daarbij moet je niet kijken dat je zenuwen krijg als hij in de buurt is :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lotte_

#13: 20-01-2008, 20:33
Pesten kan heel veel kapot maken.. Heel veel..

Ik vind hem wel aardig. Ik vat alleen niet van mezelf dat ik hem er zo uitpik tussen andere mensen. Ik vat niet waarom hij voor mijn ogen zo opvalt. Want ik voel niks ofzo. Ik moet wel om hem lachen.. maar meer ook niet..

.ps. sorry als dit bericht er 'n beetje vreem uitkomt, heb echt 'n heel erg emotioneel moment..

• IP logged

t

totalwar

#14: 20-01-2008, 20:48
Maakt niet uit, wat voor gevoel heb je als je hem in 1 keer zie? Want kan gewoon zijn dat je hem wel aardig en leuk vind en omdat je misschien denkt dat hij jou leuk vind, dat je daarom zoveel op hem let.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal