maandag negeerde hij me, dinsdag iets minder, en toen in de iedereen komst op woensdag keek ie mij 'n paar keer aan en staarde echt voor zich uit alsof ie heel diep zat na te denken, na de iedereenkomst ging ik lezen op de Repro en toen (hij komt NOOIT daar op dat tijdstip) kwam ie daar en hij kwam steeds dichterbij en ik negeerde hem gwn, ik wist wel dat ie er was :') en op 'n gegeven moment hangt hij over de tafel heen waar ik zit naar iemands laptop te kijken, niet dat ie toegaf dat ie mij zag ofz. Vanochtend kwam ie ook best dichtbij en toen had ik daarstraks taal met hem. en toen keek ie zo 'n paar keer nja hele voorzichtig enz. En toen op het einde liep ik langs hem en riep ie heel hard 'LOTTE' ik zei gwn 'Matthijs' vraagt ie wrm ik tegen hem praat :') zeg ik dat hij begon, neemt ie 'n vechthouding aan, ik ook en we beginnen te 'vechten' :') nja, hij had me best wel geslagen bij m'n oog :') maar dat deed niet echt zeer, en daarna kwam ie nog even sorry zeggen voor als hij me zeer had gedaan :') daarna was ie weg.
(Ik had voor de vakantie wel 'n beetje contact met hem, eerst nooit toen 2 dagen wel 'n beetje voor ons doen, en daarna keek ie alleen nog maar en zei ie heel erg soms iets.)