Skip to main content

Auteur Topic: Depresiviteit

s

slimmerds

Re:Depresiviteit
#15: 23-01-2008, 20:04
heb je geen mobieltje?
ehm of vraag een vriend(in) uit je klas of je zijn/haar mobieltje mag lenen
  • IP logged

B

Black-Devil

#16: 24-01-2008, 17:25
Ik ben ook depresief, al 1 jaar ofzo, maar ben het al wel gewend ::) Misschien kun je proberen om gewoon positief te denken, zo van ,,ach dat valt allemaal wel mee, en morgen gaan we leuk naar een pretpark, en die dag erna lekker zwemmen dus ik hoef me eigenlijk nergens zorgen om te maken :D'' Kortom, gewoon positief denken :D
  • IP logged

A

Anonimous

#17: 28-01-2008, 13:44
Bedankt voor de tips.. :)
Ik wardeer het echt
Ik zit vndaag weer thuis, ben weer ziek.. weer van stress enzo..
Ik probeer dingen positief te bekijken, maar wanneer alles mis gaat, dan word dat steeds moeilijker.
Met mijn mentor kan ik er niet over praten, ik vertrouw dat mens zover als ik der kan gooien, en dat is niet zo ver.
En ik wil wel bellen met me mobiele, maar dan moet ik bellen terwijl ik in de bus zit.. -_-"
Ik heb vorige week workshops gehad op school ( op de spw)  en daar was ook een vrouw, die vertelde ons over misbruik, mishandeling, en meer van zulke dingen. Daar heb ik even mee staan praten. Ze heeft me het nummer van een maatschappelijk werkster geeven.. maar kost het geen geld als ik daar heen wil?
Dus dan komen mijn ouders er alsnog achter..
  • IP logged

t

totalwar

#18: 29-01-2008, 22:03
Heb je geen vrienden/vriendinnen met wie je het erover kan hebben op msn ofzo? Dat kan ook veel helpen, want wie weet kan iemand je helpen de lichtpuntjes in je leven te vinden als je er zelf moeite mee heb.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

A

Anonimous

#19: 30-01-2008, 13:45
Vrienden heb ik genoeg, maar niet die me kunnen helpen.
Want of ze hebben zelf genoeg aan hun hoofd, of ze hebben geen tijd, of ze willen me simpelweg niet helpen.. en veel van mijn vrienden vertrouw ik wel, maar niet genoeg.
Ik ben nu hulp gaan zoeken, heb besloten dat ik toch iets moet doen.
Ik ben naa gripopjedip.nl gegaan.. en heb daar hulp gezocht, en dat krijg ik nu ookeen beetje
  • IP logged

l

life_suckt

Re: Depresiviteit
#20: 05-02-2008, 15:47
ben ik da dan ook als alles waar is die er op staat??
nu ja kan best zijn  :(
  • IP logged

j

just.alone

#21: 05-02-2008, 23:00
Ik denk niet dat je door zo'n lijst zeker weet dat je depressief bent..
Denk dat dat eerder een gevoel is.. Maja..
xxx just.alone
  • IP logged

S

Something.else

#22: 06-02-2008, 12:51
Je kunt op verschillende sites testen doen volgens mij.
Je moet wel zorgen dat je die test dan eerlijk in vult.

Als je depressief bent zou ik even langs de huisarts gaan. Maar je hoeft volgens mij niet gelijk depressief te zijn als je die symptomen hebt.  ;)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal