Skip to main content

Auteur Topic: voor wie moet ik kiezen...

t

totalwar

Re:voor wie moet ik kiezen...
#15: 19-01-2008, 13:33
Als je zelf negatief blijft lukt het inderdaad niet :P Want dan maak je het onderhand al weer uit voordat het aan is.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

r

roosje

#16: 19-01-2008, 13:39
ja idd
je moet nooit nooit zegge
het zal er wel eens van kome denk ik
maar je moe nie zo negatief doen
  • IP logged

N

Nickozzz

#17: 19-01-2008, 13:50
weinig kans dat t er ooit van gaat komen, ik stoot meisjes af. zonder dat ik maar iets doe
  • IP logged

r

roosje

#18: 19-01-2008, 13:54
das een gedachte ma nie echt zo.
je moet nie zo denke.
wees positief komt wel :)
  • IP logged

N

Nickozzz

#19: 19-01-2008, 13:57
nee das niet alleen een gedachte, das ook de werkelijkheid.
was t maar een gedachte :P
  • IP logged

t

totalwar

#20: 19-01-2008, 18:32
een persoon kan veel zolang die het maar wilt, als een persoon denk/droomt of zelfs ziet dat hij iets niet kan geeft hij het al snel op. Waarom probeer je niet door, want vroeger kon je ook niet lopen, maar je bent het toch ook gaan doen?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

#21: 19-01-2008, 21:05
iedereen(normalitair) leert lopen, maar niet iedereen leert houden van.
en dan krijgen we weer gezeik: op ieder potje past een dekseltje, en dat is klinkklare onzin, er zijn ook mensen die niemand krijgen... waarschijnlijk ben ik er 1 van.
ik heb denk ik ooit is iets fout gedaan en daar word ik op deze manier mee gestraft
  • IP logged

t

totalwar

#22: 19-01-2008, 22:30
Er zijn mensen die niemand krijgen, maar die kiezen zelf voor die route door er te weinig moeite erin te steken. Liefde is iets dat zomaar kan gebeuren, maar je moet er moeite instoppen om het ook te behouden, doe je dat of durf je dat niet dan heb je een slecht eind.

Je zegt elke keer zelf dat je geen liefde wil, dan kies je daar zelf voor, want ik weet 100% zeker dat als jij moeite in het behouden van een relatie stop (en dan bedoel ik niet alleen tegen een meisje zeggen dat je van haar houdt) dan zal je relatie goed lopen.

Tot nu toe zie ik je dit alleen maar proberen te ontwijken met je woorden, alsof je bang bent wat er allemaal kan gebeuren.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

#23: 19-01-2008, 22:38
miss ben k wel bang ja, bang om me vrijheid te verliezen.
en wat je zegt: als ik er moeite voor doe, dat helpt bij mij niet echt niet, zovaak geprobeerd zovaak geeindigt in een teleurstelling groter dan een verloren kampioenswedstrijd
  • IP logged

t

totalwar

#24: 20-01-2008, 01:06
Dan vraag ik me af of je de moeite wel in de goede stukken plaats en daarnaast, als je verkering neemt, welke "vrijheid" geef je dan precies op?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

#25: 20-01-2008, 14:51
laat maar zitten... t word niks met dat ene meisje.
ze heeft een vriendje.
ik zei toch dat ik niet goed genoeg ben.
en ach het komt zo verassend aan als een trein die te laat komt
  • IP logged

t

totalwar

#26: 20-01-2008, 15:08
Tja daar heb ik zo mijn meningen over, maar je kies er zelf voor.

Daarnaast kan je altijd verder kijken of er nog wat leuks is, want ik zie dagelijks ook leuke meisjes voorbij komen :P Dus ze zijn er genoeg :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

#27: 20-01-2008, 15:19
ja ik zie elke dag  leuke meisjes voorbij komen, maar meisjes vinde mij nooit leuk(niet gelogen).
ik hoop van me lang zal ze leven niet dat ik ooit nog verliefd word, wat een tyfus gevoel. ik heb nog liever een keelontsteking
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-01-2008, 15:24 door Nickozzz »

t

totalwar

#28: 20-01-2008, 15:38
mmm ben het niet met je mening eens, want kon iemand die je wel leuk vind en daarnaast, meisjes kennen je niet overdreven goed en als je negatief ga doen over jezelf, ook op school enzo, dan vinden ze je al minder snel leuk.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

#29: 20-01-2008, 15:47
er is op de hele wereld gewoon geen meisje dat zo wanhopig is dat ze met iemand uit een probleemwijk neemt, met een veelste groot ego een veelste kleine bankrekening en een baan/toekomst in de zorg.
dat is toch onaantrekkelijk.
daarbij komt nog is dat ik een grafkop heb.
egoistisch ben betweter etc
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-01-2008, 15:48 door Nickozzz »

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal