Skip to main content

Auteur Topic: voor wie moet ik kiezen...

S

SLT

voor wie moet ik kiezen...
OP: 07-01-2008, 16:54
Ik ben verliefd op 2 jongens ik ben 12 jaar  en de ene jongen is 17 & de andere 14 !! duidelijk dus dat ik op oudere jongens val!! :-[
maar die vn 14 vind my wel leuk en die van 17 weet ik niet maar hy is nog leuker .. maar volgens my heeft tie door dat ik em leuk vind!!
wat moet ik doen??
2 vragen !
1. voor wie kan ik het beste kiezen
2. wat moet ik doen om een jongen van 17 te verleiden!! ::)

en trouwens.. ik wil graag een x tongen mr ik weet hoe en wat! moet ik hem gewoon zoenen, of moet ik eerst vragen of tie wil!! :-X
  • IP logged

r

roosje

Re:voor wie moet ik kiezen...
#1: 07-01-2008, 17:00
je stelt 2 vrage
1voor wie moet ik kieze
2 hoe moet ik die andere verleide

daar kan ik nie goed aan uit.
vind jij die van 17 dan toffer.
want anders vraag je nie hoe je hem moet verleiden.
want als je da andere pakt zou ik die van 17 nie verleide
snap je ?
dus daar snap ik je nie goe :P
  • IP logged

S

SLT

#2: 07-01-2008, 17:23
oh ja sorry ik bedoel het anders ::

--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben verliefd op 2 jongens ik ben 12 jaar  en de ene jongen is 17 & de andere 14 !! duidelijk dus dat ik op oudere jongens val!!
maar die vn 14 vind my wel leuk en die van 17 weet ik niet maar hy is nog leuker .. maar volgens my heeft tie door dat ik em leuk vind!!
wat moet ik doen??
2 vragen !
1. voor wie kan ik het beste kiezen,
2. wat moet ik doen om een jongen van 17/14 te verleiden!!

en trouwens.. ik wil graag een x tongen mr ik weet hoe en wat! moet ik hem gewoon zoenen, of moet ik eerst vragen of tie wil!!

• IP logged

r

roosje

#3: 07-01-2008, 18:18
maar die van 14 moe je toch nie verleide want die vind jou leuk he ofnie ben een beetje in de war ???
  • IP logged

S

SLT

#4: 07-01-2008, 18:23
hy vind me een beetye leuk niet heel erg, mr als ik mt hem wil zal k er togh wat aan moeten doen! :-\
  • IP logged

f

fph

#5: 07-01-2008, 18:23
je moet natuurlijk wel kiezen wie je de leukste vind :P
  • IP logged

r

roosje

#6: 07-01-2008, 18:24
ja is waar :)
maar zitte ze op je school of waar ken je ze van :)
en wie vindt jij het tofst
voor die moe je gaan ;)
  • IP logged

S

SLT

#7: 07-01-2008, 18:29
ja ik vind de jongen vn 17 het leukst mr ik bn self 12 !
heb ik dan een kans en nog eens het zusje van zyn vriend
  • IP logged

B

Britt.

#8: 15-01-2008, 22:54
Weet je wel zeker dat je met iemand van 17 ook echt een relatie mee wil?

Want iemand van 17, is al behoorlijk wat ouder en doet dus ook meer dingen (waar jij misschien nog geen verstand van hebt, of niet mag)
  • IP logged

e

eenwieler

#9: 16-01-2008, 13:35
Voor wie je moet kiezen, kan alleen jij voor kiezen. Jij kent die 2 jongens. Dus jij weet het beste wie je het leukste vind.

Waar ik je even voor waarschuw. 12 en 17 is een groot verschil. Jij hebt nog nooit gezoend, hij misschien al veel meer. En hij wil waarschijnlijk op het zelfde niveau verder gaan. Dat gaat vrij zeker botsen.

Makkelijkste manier om een jongen van 17 verleiden is door te laten zien dat je ook aan seks doet. Het is alleen niet de juiste manier. Hij kiest dan voor jou, niet omdat hij van je houd, maar vanwege de seks.

Als ik in jou situatie zat dan wist ik het wel. Die 14 jarige. Meer jou leeftijd. Voelt ook al meer voor jou.

Maarja dat ben ik.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

#10: 18-01-2008, 16:45
mmm Ferko, sorry hoor, maar de makkelijkste manier is door te laten zien dat je ook aan sex doe??? Ik weet dat veel jongens op die leeftijd oversext zijn, maar dat betekend nog niet dat dat bij alle jongens zo is en sex moet je niet echt als gereedschap gebruiken om iemand te verleiden.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

Dom blondje

#11: 18-01-2008, 22:12
Jah die jongens zijn vaak wel verder hoe ouder ze zijn, maar de lui die ik kennen zijn ook aardig en denken aan je gevoelens
(ze lullen vaak wel al dat ze erg ver zijn maar vaak geloof ik er geen zak van! :P)
Trouwens als je die van 17 ook leuker vind dan ga je voor die van 17 ;)
En trouwens ik zit in dezelfde positie als jij, behalve dat ik een jaar ouder ben ;)
doeg Doeg
  • IP logged

N

Nickozzz

#12: 18-01-2008, 22:18
ik ben 17, maar ik gedraag me soms als een kleuter :)
hmmm miss is dat wel de rede dat niemand me moet :P
  • IP logged

t

totalwar

#13: 19-01-2008, 13:24
zal wel meevallen Nickozzz :P Ik ben 20 en gedraag me soms nog als een kleuter :P en heb 1 vriendin gehad en heb een vriendin :P Dus daar zal et niet aan liggen :P

Denk meer dat je je handelen en denken moet veranderen :P

Groeten,

Steffen

P.S.
Jongens praten soms veel over sex (bijna niet te geloven maar meisjes doen dit ook :P) en dan zeggen ze soms opschepperige dingen, daar ben ik het met je eens :P Alleen soms is het de waarheid ookal zou je het niet geloven, want ik weet 1 ding in mijn verleden waarbij ik de waarheid vertelde, maar niet geloofd werdt door een meisje :P
  • IP logged

N

Nickozzz

#14: 19-01-2008, 13:25
kheb nog nooit vriendin gehad, zit er niet aan te komen ook
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal