Skip to main content

Auteur Topic: Vraagje waar ik me al lang zorgen over maak.

g

girlie

Ik heb een vraag
De clitoris is de gevoelige plek van een meisje en het doet goet als je hierover streelt en hiervan kom je ook klaar,
maar hoe kan het dan dat vingeren goet doet en dat je daarvan klaarkomt?
als ik met een vinger er in ga vind ik dit eigelijk niet zo speciaal, maar met twee durf ik niet, want dit doet pijn.
Ook vind ik dat als ik met mijn vingers tussen mijn schaamlippen kom dat daar een geur is en ik weet niet of dit wel normaal is ? ik schaam me ervoor en durf daarom ook nieks met mijn vrient te doen.
Ik was me elke dag grondig, dus daaraan kan het niet liggen, maar heeft elk meisje dat of ben ik een apart geval?
kunnen jullie mij helpen?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-01-2008, 18:55 door girlie »

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
meestal wrijven meisjes met hun ander hand over hun clitoris  terwijl ze met de andere hand aan het vingeren zijn, of ze duwen met hun handpalm ertegen ofso.

en over die schaamlippen dat de ene groter is dan de ander is denk ik net zoals dat bijv je ene voet groter kan zijn als de ander. maar misschien is het verschil erg groot dat weet ik niet.

GRoetjes.
Lekkerding

P.S. als ik iets fout zeg berbeter me dan ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
dat moet je dan zelf doen ;)
en over dat dat vingeren geen goed gevoel geeft weet ik ook niet dan. misschien doe je het niet lang genoeg of je gaat er niet diep genoeg in ofso ???
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Je moet even in de gaten houden dat je je vingers in je vagina stopt en de clitorus boven de ingang zit. Je kan jezelf plagen door met je duim langs je clitorus te glijden terwijl je vinger in en uit je vagina gaan.

Daarnaast om echt klaar te komen hoef je niet met meerdere vingers erin, je moet gewoon doorzoeken (dus bewegen in je vagina en kleine beetje sruk uitoefenen naar boven en beneden, is moeilijk uit te leggen) tot je een gevoellig plekje vind, daar kan je dan langer of sneller mee spelen, wat maar net fijner aan voelt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal