Skip to main content

Auteur Topic: Leeg

w

watnouweer

Leeg
OP: 23-12-2007, 21:29
Ik ben leeg.. Ik voel het vanbinnen... Ik heb een rotmaand, de jongen op wie ik giga verliefd ben heeft een andere vriendin. Mijn beste vriendin is naar Drente verhuisd en ik heb steeds maar weer ongeluk. Maar het boeit me niet. Ik wil soms huilen, maar de tranen komen niet. Ik wil schreeuwen, maar mijn stem werkt niet mee. Ik wil praten, maar er komt geen geluid. Ik wil met dingen slaan, maar mijn spieren werken niet mee.
De ruzie's met mijn vader worden erger, maar alles wat ik doe als hij tegen me staat te schreeuwen is hem uitdrukkingloos aankijken. Ik voel me verschrikkelijk, maar niemand ziet het. Het enige wat me nog bezig houd is muziek. Ik heb het altijd aan staan, behalve bij het douchen of slapen.
Verder kan niks me meer schelen. Ik praat nauwelijks, eet nauwelijks, mijn cijfers worden steeds lager...
Ik vind mezelf verschrikkelijk en lelijk.. Maar er is niemand die het door heeft.
Ik kan er niet meer tegen.
  • IP logged

t

triiesja

Re:Leeg
#1: 24-12-2007, 09:40
zo hebbik het een jaar gehad 2007 KLOTE jaar voor mij geweest ik hoop dna dat het voor ons allebei beter wordt in 2008 dus ik hoop maar te zeggen Gellukiig nieuwjaar wens ik je want deze periode wat jij mee maakt en wat ik mee maak is natuurlijk bagger
  • IP logged

t

totalwar

#2: 25-12-2007, 12:06
Hoe meer je negatief ben, des te erger het zal blijven en het niet zo snel goed komt. Je zal toch echt naar positieve dingen opzoek moeten gaan, die zijn er wel, je ziet ze alleen niet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

watnouweer

#3: 25-12-2007, 19:29
Ik weet dat ze er zijn, en ik doe het ook... Dan voel ik me goed. Maar niet voor lang. Na een uurtje is het weer net zo erg, of zelfs erger.
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: Leeg
#4: 02-03-2008, 16:35
Mss moet je niet meer denken aan herinneringen maar aan de toekomst.
Als jij je echt klote voelt, praat er dan met mensen over en krop het niet op. Mensen uit je omgeving
Die het kunnen snappen en je kunnen steunen en rekening ermee kunnen houden
  • IP logged

S

Something.else

Re: Leeg
#5: 04-03-2008, 21:14
Haal het positieve uit het negatieve.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal