Skip to main content

Auteur Topic: liefdestips

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
liefdestips
OP: 16-11-2007, 16:25
Heej

Ik heb een vraag, ik ben al best lang bevriend met een meisje uit mijn klas, en we fietsen ook altijd samen uitschool enzo, en ik ben al een aantal keren bij haar thuis geweest en zij een keer bij mij.
en op msn hebben we altijd super lange gesprekken van 1 uur en soms 2 uur, en dan (klinkt misschien kinderachtig) stellen we elkaar allemaal vragen die over liefde gaan, en dat vinden we allebei hartstikke leuk.
en we hadden ook een keer de vraag: 'stel dat ik jou verkering zou vragen, wat zou je dan zeggen?' toen zei zij '48% ja en 52% nee' en ik zei het tegenovergestelde oftewel ja...
en nu ben ik zelfs op haar verliefd geworden, en dat wet zij ook, en ze vind mij nog steeds heel aardig, (steeds aardiger denk ik), en ze zei dat ze nog steeds 'nee' zou zeggen...
we zijn trouwens nog steeds hele goeie vrienden maar het enige is dus dat ik op haar ben en zij niet op mij.
dus kunnen jullie tips geven hoe ik haar kan versieren???

Groetjes, -xxx-

P.S. ik ben heel onervaren in de liefde, ik heb namelijk nog nooit een vriendinnetje gehad :'( , en tot nu dat ik weet is nog nooit iemand op mij geweest :(
en ik ben 14 jaar en zit in de derde.
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

Re:liefdestips
#1: 16-11-2007, 16:53
let wel op als je verkering neemt een goede vriendin als het dan uit gaat het word nooit meer het zelfde. als je haar al goed kent probeer gewoon door je zelf te zijn te zorgen dat ze je leuker begint te worden

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#2: 18-11-2007, 11:33
okej, bedankt ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

marie

#3: 03-01-2008, 20:00
weet je ik heb een vraag ik ben verliefd op mijn beste vriend ,maar als ik het hem vertel dan doet die raar tegen me dus ik weet ni wa ik moet doen weten jullie tips???
  • IP logged

r

roosje

#4: 03-01-2008, 21:09
ik denk da je gwn jezelf moet blijve
dan komt het wel goe  ;)
nog succes me je vriendin
  • IP logged

t

totalwar

#5: 05-01-2008, 00:59
er niet al te lang omheen draaien en vragen wat hij voor jou voelt. Het kan zijn dat hij raar tegen je doet omdat hij zenuwachtig wordt of omdat hij ook op jou is, maar er moeilijk voor uit komt. Soms werkt gewoon doorvragen het beste dan.

Als je niet weet hoe je op 1 van zijn antwoorden door moet vragen, zet eens 1 van zijn antwoorden neer of pb het, dan kunnen we misschien wel een vraag voor je verzinnen die je verder op weg kan brengen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

this is me

Re: liefdestips
#6: 09-04-2008, 20:05
ik was ook op een goede vriend van me waar ik uiteindelijk een relatie mee had. en toen het uitging zijn we gewoon vrienden gebleven ( was in het begin best moeilijk) maar nu zijn we gewoon weer hele goede vrienden dus het kan wel hoor!!!
  • IP logged

h

hollandgirl168

#7: 10-04-2008, 09:27
DAT was ook bij mijn vriendin
maar ze wou niet met ie jongen omdat ze was bang om vriendenschap kwijt te raken ;)
  • IP logged

E

Elize

#8: 10-04-2008, 14:32
Het kan vaak juist erg goed zijn om een goede vriendschap aan je relatie vooraf te hebben. Een goede vriendschap is vaak de basis van een goede relatie.
"It is not a lack of love, but a lack of friendship that makes unhappy relationships."
  • IP logged

S

Suusjex

#9: 07-05-2008, 14:33
Yep i agree!
Ik heb ook een vriend en hij was vroeger me beste vriend nja dat is die nog steeds.
Ik kan hem echt ales vertellen en hij staat altijd voor me klaar en ik voor hem.
Dus vraag hem/haar wat ze er van vinden nee heb je ja kun je krijgen ;)
veel succes!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal