Skip to main content

Auteur Topic: rukken

f

flip

rukken
OP: 30-10-2007, 19:24
ik ruk mezelf ong. 4 tot 5x in de week (k weet nie of dat veel is)

maar nou begin ik soms onder het rukken te bloeden aan de zijkant
ongeveer onder men eikel
later komen daar ook korstjes

valt daar ook wat aan te doen?

(ik ben besneden. ik weet niet of dat nog wat uitmaakt)

??? ??? ???
  • IP logged

r

rotjonk

Re:rukken
#1: 30-10-2007, 19:39
ja da heb ik ook een keer gehad het bloed aso erg maar het is wel pijnlijk gewoon iets voorzichtiger aan doen.ik ben der mee naar de huis arts gegaan en ik lulde me er goed onder uit.gewoon kalm aan doen met rukken ;D
  • IP logged

m

magiclover

#2: 30-10-2007, 19:49
normaal gesproken maakt het niet uit of je wel of neit besneden bent Als het om bloeden gaat maar je meot er wel voor zorgen dat he goed schoon blijft want als het gaat ontsteken gaat het heel erg pijn doen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

f

flip

#3: 30-10-2007, 20:25
ok
dankje
  • IP logged

t

totalwar

#4: 31-10-2007, 00:19
Jep even een tijdje goed schoonmaken en rustig aan doen. Controleer even goed wanneer het korstje weg is en wacht meestal daarna nog even een tijdje voordat je het weer doen, het duurd nu meestal wat langer daar voordat het geheelt is :P

Daarnaast zijn er ook andere manieren om jezelf af te trekken, of in ieder geval te verwennen, maarja die ga ik niet in de detail uileggen :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

#5: 31-10-2007, 19:24
goed schoon maken zou ik nog nie doen ik hadt het zelfde en er was een adertje opgen gegaan vraag me nie hoe.

de huisarts heeft er zo soort lijm op gesmeten en de 2 dagen daarnaa is de top of de plek van de penis zo gevoelig als de tyfus dus kan je 1 week nie rukken maar als je echt meer pijn hebt 2 weken wachten en dan word rukken weer wat lekkerder
  • IP logged

f

fabienne14.

#6: 06-11-2007, 15:09
wat is rukken??? :-\
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-11-2007, 15:09 door fabienne14. »

m

magiclover

#7: 06-11-2007, 15:31
aftrekken dit is de manier waarmee een jongen zichzelf bevredigd.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

#8: 06-11-2007, 22:33
even verdere uitleg:
Aftrekken/rukken is als een jonge met zijn hand over zijn deel heen en weer beweegd, hierdoor voelt het fijn aan en op een gegeven moment zo fijn dat de jonge komt (sperma uit zijn penis komt).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal