Skip to main content

Auteur Topic: Leeftijdsverschil?

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:Leeftijdsverschil?
#15: 08-01-2008, 13:50
een van mijn vrienden op school zei dat er tussen de leeftijd van haar oom en tante 14 jaar zit :o beetje veel, maar vroeger maakte dat verschil niet echt uit denk ik, en tegenwoordig bij de volwassenen maakt het steeds minder uit dan bij de pubers

Groetjes,
Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

#16: 08-01-2008, 17:40
Vroeger maakte het ook uit en nu nog steeds evenveel, het ligt er alleen aan op welke leeftijd je verkering krijgt en elkaar ontmoet. Kijk ik zie mezelf nu niet verkering nemen met een 6 jarige :P maar als ik 50 ben zou ik het niet erg vinden als het meisje van me dromen 36 zou zijn.

Mijn oom was trouwens 36 en had een vriendin van 18.

Groeten,

Steffen
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 08-01-2008, 17:40 door Totalwar »

m

magiclover

#17: 09-01-2008, 19:36
het klinkt nu heel groot maar kijk 45/46 en 53 is persies het zelfde leeftijd verschil maar het klink een stuk anders

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

D

Dom blondje

#18: 28-01-2008, 21:51
Ik had ergens een keer in een of andere blad gelezen, want ik verveelde me en zat in Italie en kon niks doen.
Maar daar stond zo'n stuk, dat er een relatie was met 30 jaar verschil  :o
Echt te veel.. maar tjah als je echt verliefd bent is er geen leeftijdslimiet.
Behalve als je een tiener bent dan ist een beetje vaag als je een heel oud iemand hebt, want die zijn vaak al verder op sexsuel gebied  :P
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal