Leeftijd maakt inderdaad niet veel uit, maar hou altijd rekening mee als je nog jonger dan 16 of 18 ben, omdat mensen het al snel als verkeerd aanzien.
Daarnaast, omdat je juist je gevoelens bij hem kwijt kan vind je hem leuk en ben je verliefd op hem. Ik heb net je andere verhaal verteld en hij is degene die je steund en vertrouwen geeft, op zulke personen wordt je nu eenmaal snel verliefd, dat heeft iedereen. Daarnaast of je wel of niet verkering met hem neem, dat moet je zelf beslissen. Maar ik vraag me af waarom hij het vraagt of je verliefd op hem bent, vraag dat de volgende keer. Van waarom hij dat wl weten, en vraag dan gelijk of hij dat wil weten omdat hij misschien iets voor je voelt. Wie weet kom je zijn gevoelens wel te weten.
Daarnaast ben ik zelf een beetje wantrouwend over jongens. ookal ben ik zelf een jonge, andere vertrouw ik niet omdat ik alleen van mezelf weet wat mijn doelen zijn en waarom ik iets doe en bij andere jongens weet ik dit niet en vind ik het daarom altijd gevaarlijk, vooral als het om een jong meisje gaat die in een lastige situatie zit, want daar word veel misbruik van gemaakt....
Ik hoop dat je wat te weten kom over zijn gevoelens, maar meld altijd als je iets wantrouwd, want als niemand van iets weet en jij verdwijnt in 1 keer. Voel ik me strax schuldig omdat ik gezegt heb dat je misschien wel iets met hem kan beginnen....
Groetjes,
Steffen