Skip to main content

Auteur Topic: hellup

m

marieke13

hellup
OP: 14-09-2007, 11:23
Hallow,

Ik heb un probleempje, ik moest laatst bij mijn oppaskindje oppassen. Toen kwam de vader tuis (hij is gescheiden). en vroeg of nog wat wou drinken voordat ik weg ging.

heb ik gedaan maar even later begint hij mij te strelen, wat ik best fijn vond. toen trok hij zijn kleren uit en moest ik um pijpen en dat wou ik helemaal niet, maar toch maar gedaan. toen moest ik mij uitkleden en dat wou ik ook niet maar hij dwong mij. en toen moest ging hij mij verkrachten. :'( gewoon en ook anaal en dat deed heel veel pijn.

ik weet niet wat ik er mee moet . ik ben bang dat als ik de volgende keer weer ga oppassen dat hij weer wil, ik voel me nu zo vies en ben bang dat mijn ouders er achter komen en hij in de gevangenis beland.

help pleaasssseeee ben wanhopig nu

groetjes marieke 13

• IP logged
« Laatst bewerkt op: 14-09-2007, 11:24 door marieke13 »

r

rotjonk

Re:hellup
#1: 14-09-2007, 14:16
aangifte gedoen  ;D
  • IP logged

m

marieke13

#2: 14-09-2007, 15:06
dat durf ik dus nie he, ben bang dat hij dan in de gevangenis komt, dat wil ik nie.

en waarom dat smilie? is nie grappig hoor  :'(
  • IP logged

r

rotjonk

#3: 14-09-2007, 16:44
omdat het een simpele gedachte en andwoord is plus hij is strafbaar hij kon het niet laten om sex tehebben met een minderjarige en het was tegen de wil in. of je doet aangifte en bij rechtzaak schikkings voorstel
  • IP logged

t

totalwar

#4: 14-09-2007, 18:10
Mmm waarom wil je niet dat hij in de gevangenis komt?

Daarnaast, rotjonk heeft wel gelijk. Als hij het niet bij jou doet, doet hij het misschien wel bij een ander meisje en dan gaat het fout. Ik zou het toch melden, al is het bij je ouders, het hoeft neit perse dat hij naar de gevangenis moet, maar zulke dingen moeten niet nogmaals voorkomen. Ook kan je eventueel met zijn vrouw/vriendin erover hebben als je haar vertrouw en haar vragen wat ze denkt dat het beste is. Maar beide zijn moeilijk.

Daarnaast zou ik daar neit zo snel meer heen gaan als ik jou was, verkracht worden is neit leuk en een meisje moet zelf kunnen kiezen met wie ze naar bed wil en alleen met een persoon die ze vertrouwen.

Als je nog steun nodig heb kan je hier altijd terecht.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

marieke13

#5: 15-09-2007, 09:33
he steffen dank je wel,

maar zit nu ook met het volgende, ik moest vorige week ongesteld worden maar ben het nog steeds niet (vind een week wel lang).

zou ik nu ook zwanger kunnen zijn. zo ja dan durf ik het helemaal niet meer te vertellen en wat moet ik dan met de baby want weg laten halen is toch een soort van vermoorden toch?

steffen wil je me alsjeblieft helpen. misschien op msn?
  • IP logged

r

rotjonk

#6: 15-09-2007, 09:48
beste marieke ik raad je toch aan om een zwangerschaps test tedoen of praat er over met een vertrouws persoons ik weet niet als jij een mentor hebt en als je het kind laat weghalen dan is het geen moord want het is in feite een stel cellen bij elkaar dus het is geen moord.
betreft die man.
ik hem aangeven als ik jou was en dan tijdens de rechtszaak een herschikkings voorstel doen dus bijvoorbeeld hij krijgt 5 jaar cel dan kan jij als voorstel doen een taakstraf van 800 uur.
enne hopelijk kom je snel boven dit trauma uit het lijkt me erg wat je hebt mee gemaakt en ik vind het vreselijk voor jou.
suc6 en hopelijk kom je er erg goed boven op
  • IP logged

t

totalwar

#7: 15-09-2007, 19:24
Jeps, anders zou ik even alngs de dokter langsgaan om een zwangerschapstest te doen (je moet hem er dan wel bij vertellen dat je ouders het niet mogen weten, hij moet het dan geheim houden). Als je niet alleen durf te gaan zou ik iemand meenemen die je vertrouw en die er ook vanaf weet (bijvoorbeeld een vriendin).

Daarnaast, een abortus plegen is soortvan vermoorden, maar als je nog niet oud genoeg ben, dan wordt het lastig een kind op te voeden.

En mijn msn kan je vinden als je op mijn naam klikt (links, totalwar). Net als bij anderen.

Groetjes,

Steffen

P.S.
(Of klik anders op deze link als je mijn info wilt hebben:
http://www.tienerproblemen.nl/index.php?action=viewprofile;user=totalwar)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 15-09-2007, 23:24 door Totalwar »

N

Nadine

#8: 30-09-2007, 13:45
ik vind abortus wel vermoorden :o
maar laat het je ouders dan opvoeden en het is heftig ja maar die vent moet straf krijgen >:(
 xxx nadine
  • IP logged

e

eenwieler

#9: 01-10-2007, 12:14
Als ik jou was zou ik aangifte doen. Hij heeft je iets misdaan en moet daarvoor gestraft worden.

Je kan ook wel zeggen: ik pas niet meer op bij hem. Maar dan vraagt hij gewoon het volgende meisje. Ik zou het als een soort van plicht zien.

Je kan het zielig vinden voor je oppaskindje, maar stel je nou eens voor wat er gebeurd als zijn oppas kindje dezelfde leeftijd heeft bereikt als de jouwe? Misschien verkracht hij haar ook.

En inderdaad naar de dokter gaan voor een zwangersschap test. Naar mijn mening is abortus een soort van vermoorden. Ik vraag me alleen af of het slim is om een 'ongewenst' kind geboren te laten worden.

Je verpest er heel je toekomst mee. Je school zal vroeg of laat door hebben dat je zwanger bent. Waardoor je al snel als hoer van de school gezien wordt. Zeker als je geen vast vriendje hebt.

Maar nog niet in paniek raken over een eventueel kind. Het kan ook zijn dat je door de stress niet ongesteld bent geworden. Ken iemand die op 14 jarige leeftijd het voor het eerst had gedaan, condoom gescheurt. Zij was 4 maanden niet ongesteld. Ze ging ervan uit dat ze zwanger was. Na 4 maanden werd ze gewoon weer ongesteld. Puur door de stress.

Dus snel naar de huisarts voor een zwangerschaptest. En dan zie je wel verder.

Je zou bijvoorbeeld contact kunnen opzoeken met een instelling zoals het Fiom in Tilburg. Deze instelling helpt jonge moeders.

In ieder geval heel erg veel sterkte.

Ik wil je 1 tip meegeven: De verkeerde keuze kun je niet maken. Je kan pas een verkeerde keuze maken als je kan kiezen uit iets goed. Je bent op een veel te jonge leeftijd met dit geconfronteerd. Welke keuze je ook maakt, je maakt die keuze omdat dat je het beste lijkt. En ik denk dat niemand het jou zal verwijten als je in zo'n situatie zit.

Ferko

Ferko
  • IP logged

-

-meid-

#10: 10-10-2007, 21:02
wat is anale seks?
en wat is orale seks?
  • IP logged

t

totalwar

#11: 10-10-2007, 22:38
http://www.tienerproblemen.nl/index.php?board=34;action=display;threadid=852;start=15

Kijk even hier meid, je heb daar ook al gevraagd en daar is het beantwoord ;)
  • IP logged

U

Undoorie

#12: 17-11-2007, 18:01
hoi,

ik zou als ik jou was echt aangifte doen hoe langer je wacht hoe korter de cel straf stuur anders even een berichtje naar mij of je het al gezegt heb?

s6 en probeer het;)
Groetjes,
undoorie
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal